miercuri, 13 iulie 2011

Platforma FOREDU

Pentru mine platforma foredu a reprezentat o provocare, fiind prima experienta cu un astfel de mediu virtual. Cu toate acestea, am fost foarte incantata si mi-a placut mai ales faptul ca am ocazia sa comunic cu toti colegii mei de grupa. Sper sa pastram legatura in continuare si sa exploram impreuna platforma construita special pentru noi.

Un comentariu:

  1. Si pentru mine a fost interesantă,dar am mai exersat in timpul masterului SNSPA.Vreau să vă spun că atunci am avut oportunitatea şi chiar a fost o adevărată provocare .Am invăţat foarte multe .E-LEARNING, fiind un sistem organizat de educaţie/ formare, acesta include componentele unui demers didactic şi anume:
    - conţinut specific;
    - metodică;
    - interacţiune;
    - suport;
    - evaluare.
    ,,LOCAŢIA’’,unde se produce acest proces de învăţare este aşa numita ,,clasă virtuală’’. Lecţia on-line acoperă acelaşi conţinut şi pune aceleaşi probleme ca şi o lecţie care se desfăşoară în sala de clasă tradiţională.
    Avantajul evident este că o astfel de lecţie poate fi accesată oricând şi de oriunde.

    RăspundețiȘtergere